DUK | Nacionalinis kraujo centras

Ar jūs duodate su hipertenzija, 10 naujausių

Duk Faktai apie druską ir aukštą kraujospūdį Kai kurių hipertenzijos rizikos veiksnių, tokių kaip amžius ir genetika, negalima kontroliuoti, tačiau jūsų druskos suvartojimas yra vienas iš būdų sumažinti kraujo spaudimo riziką. Sveikata Ir Medicinos Vaizdo: Pienas.

Mūsų draugai

Tai ko jūs nežinote Lapkritis Kai kurių hipertenzijos rizikos veiksnių, tokių kaip amžius ir genetika, negalima kontroliuoti, tačiau jūsų druskos suvartojimas yra vienas iš būdų sumažinti kraujo spaudimo riziką.

Mūsų organizmams reikia druskos ar natrio, kad tinkamai veiktų raumenys ir nervai, taip pat būtų valdomas kraujospūdis ir kraujo tūris. Tačiau dauguma žmonių per dieną geria daugiau nei rekomenduojamą druskos kiekį. Tai yra todėl, kad natris yra daugiau nei druskos skreperis, sėdi jūsų virtuvėje. Restorano valgiai, konservai ir perdirbti maisto produktai dažnai turi labai didelį natrio kiekį; apie 80 procentų druskos, kurią vartojame, yra iš šių šaltinių.

Ar jūs duodate su hipertenzija vegetacinė distonija su hipertenzija

Kai padidinate druskos vartojimą, jūs išlaikoite skysčius; tai gali padidinti kraujospūdį padidinant Ar jūs duodate su hipertenzija tūrį ir padidinant širdies darbo krūvį. Mannas, Niujorko Presbyterijos ligoninės klinikinės medicinos klinikos profesorius Weill Cornell medicinos centras Niujorke.

Sveikata Ir Medicinos Vaizdo: spaudimas (Lapkritis 2020).

Druskos jautrumo veiksniai Pernelyg didelis natrio kiekis nėra vienintelė priežastis. Daugeliui hipertenzija yra genetinė, ir daugelio žmonių genetiškai yra nustatytas didelio druskos suvartojimo poveikis kraujospūdžiui. Amžius ir rasė kiekvieną vaidina vaidmenį, kai mūsų kraujospūdis reaguoja į didelę druskos suvartojimą.

Dėl genetinių veiksnių afrikiečių amerikiečiai dažniau patiria padidėjusį kraujospūdį ar hipertenziją, kai dieta yra daug druskos.

Turite klausimų?

Kai mes senesni, druska, greičiausiai, padidins kraujospūdį. Inkstų funkcija taip pat mažėja, kai mes senėjame, todėl organizmas dar sunkiau išskiria per daug druskos kiekių. Svoris ir yra svarbūs veiksniai, kai kalbama apie hipertenziją.

Riebalų deginimas. Kaip numesti svorio ir susidaryti mitybos planą? Antra dalis

Patarimai, kaip praleisti druską Daugumai žmonių, kuriems yra didelis kraujospūdis, neturėtų valgyti daugiau kaip 1 miligramų mg natrio per parą.

Netgi tiems, kuriems yra maža hipertenzijos rizika, jų natrio suvartojimas turėtų būti mažesnis nei mg per dieną - druskos kiekis vienoje arbatinėje šaukštelyje. Galite Ar jūs duodate su hipertenzija, kiek natrio jūs vartojate, atidžiai ištyrę maistingumo etiketes.

Vaistų rūšys

Įsitikinkite, kad pažymėjote aptarnavimo dydžius, nes etiketės gali šiek tiek apgauti. Kadangi kokia yra hipotenzijos ir hipertenzijos rizika restoranų nepaskelbia mitybos faktų pagal savo meniu, valgymas leidžia šiek tiek sunkiau apskaičiuoti ir riboti natrį.

Ar jūs duodate su hipertenzija tinka sergant hipertenzija

Dr Mannas siūlo paprašyti padavėjo, kokius patiekalus galima paruošti be druskos. Net jei nuspręsite ką nors užsisakyti, prisiminkime, kad druskos kiekis tokiuose daiktų kaip duona, sriuba ir salotų padažas gali būti labai didelis.

Sveikata Ir Medicinos Vaizdo: Pienas. Tai ko jūs nežinote (Lapkritis 2020).

Kiti patarimai, kaip sumažinti druskos vartojimą: Kiek įmanoma, valgykite šviežią maistą. Sumažinkite natrio druskos kiekį. Išbandykite kitus pagardai, tokius kaip bazilikas, karis ir raudonėliai. Pirkite receptų su maistu natrio druska.

AKF inhibitoriai

Prieš valgydami išskalaukite visus konservuotus maisto produktus. Kalio svarba Kitas būdas ir pakartotinai subalansuoti pusiausvyrą, kurį jūsų inkstai dirba, kad sunku sukurti, - įsitikinkite, kad yra pakankamai mineralinio.

Ar jūs duodate su hipertenzija hipertenzija priepuoliui palengvinti

Kalis padeda inkstams pašalinti skysčių perteklių. Daugelis vaisių ir daržovių yra geri kalio šaltiniai, tokie kaip bananai ir bulvės, taip pat pieno produktai su mažu riebalų kiekiu. Rasti druskos alternatyvas ne tik pagerins jūsų sveikatą, bet ir išplės jūsų kulinarinius talentus ir supažindins jus su naujų skonių pasauliu. Kategorija Medicinos Klausimais: Patarimai.