Širdis ir kaip ją sustiprinti - rinkiskultura.lt

Širdies ir svorio treniruotės širdies sveikatai. Geriausi širdies pratimai ir treniruotės

Turinys

    širdies ir svorio treniruotės širdies sveikatai

    Šis treniruotės metu atliekamas tradicinis intervalinis treniruotės mokymas ir iškyla šiluma, sutrumpinant pratimų atstatymo intervalus. Kaip tai veikia Didelio intensyvumo kardio pratimai : kardio judesiai apima daugybę pratimų iš ilgų šuolių į burpius.

    širdies ir svorio treniruotės širdies sveikatai

    Kadangi intensyvumas yra kumuliacinis, iki kiekvienos grandinės pabaigos turite jausti dusulį. Labai trumpas atkūrimo laikas : kiekvieną intensyvų kardio treniruotę atliekate 40 sekundžių, po to užtruks tik 20 sekundžių. Kai atliksite visus keturis pratimus, tai pasieks keturias darbo minutes.

    Galite tvirtinti, ar kartoti grandinę ilgesnį treniruotę.

    širdies ir svorio treniruotės širdies sveikatai

    Jūsų riebalų deginimo hormonų įjungimas. Kai pateksite į savo anaerobinę zoną, o tai reiškia, kad kovojote už orą, jūsų kūnas gamina augimo hormoną ir adrenaliną. Per treniruotę jūs sunedzinate daugiau kalorijų ir gausite puikų poveiki.

    Kaip daryti įtaką savo širdies būklei Jeigu jūs kada nors sportavote, tikrai pajutote tiesioginį mankštos poveikį — jūsų širdis pradėjo plakti greičiau, kadangi organizmas reikalauja daugiau deguonies, jūs pradedate giliau kvėpuoti, o prakaitas padeda atvėsinti kūną. Visi šie pojūčiai sugrįžta į normos ribas, kai tik baigiate sportuoti. Visa tai teigiamai veikia ir treniruoja širdį, todėl rekomenduojame reguliariai mankštintis. Reguliarus sportas sumažina jūsų širdies ritmą ramybės būsenoje, kadangi širdžiai sustiprėjus, jei reikia gerokai mažiau pastangų varinėti kraują po organizmą.

    Turėdami keturias bendras grandines, jūs sunaudosite daugybę kalorijų ir jums patiks treniruotės ir pratimų širdies ir svorio treniruotės širdies sveikatai.

    Šiame treniruotės metu pereisite tarp 30, 60 ir 90 sekundžių su vienodais poilsio laikotarpiais. Tai reiškia, kad jūs dirbate trimis skirtingais intensyvumo lygiais: Vidutinis intensyvumas: vidutinis intensyvumas yra maždaug 6 lygis, kai jėgos skalė yra nuo 1 iki Didelis intensyvumas : ilgai negalite to išlaikyti, nes jūs gerai esate iš savo komforto zonos, maždaug 8 laipsnio esant įtampai.

    širdies ir svorio treniruotės širdies sveikatai

    Labai didelis intensyvumas: tai trumpiausias intervalas ir tas, kuris nukelia jus į lygį nuo 8 iki 9, kuris turėtų būti jūsų anaerobinėje zonoje.

    Sutelkiant dėmesį į visus intensyvumo lygius, jūs mokote visas savo kūno energetines sistemas, kad gautumėte išsamų kalorijų treniruotę.

    širdies ir svorio treniruotės širdies sveikatai

    Keičiant savo greitį, pasipriešinimą ir arba nuolydį, jūs iššaukiate savo kūną ir sudeginate daugiau kalorijų. Kaip tai veikia 1 treniruotė.

    Šis treniruoklių treniruotės metu vis daugiau laiko treniruojate ir sumažinsite savo nuolydį, kad padėtų jums sudeginti daugiau kalorijų ir išvengti nuobodulio. Treniruotės 3: jei jums patinka stacionarus dviratispraleisite dvi minutes padidindami atsparumą, du kartus sumažinsite atsparumą, o tada vieną minutę atsparūs tikrai padidinsite širdies ritmą.

    širdies ir svorio treniruotės širdies sveikatai