Nuorodos kopijavimas

Blogos širdies sveikatos simptomai, Ligos straipsniai - rinkiskultura.lt

Širdies transplantacija. Simptomai, priežastys, eiga ir gydymas

Kodėl vyrai miršta sportuodami: tarp pavojingiausių sporto šakų — krepšinis, dviratis ir maratonas   85 Širdies ir kraujagyslių blogos širdies sveikatos simptomai yra bendrinis terminas, vartojamas įvardyti ligas, kurios turi įtakos širdies ir kraujagyslių sistemai. Dažnai jos turi tas pačias priežastis, joms taikomi tie patys gydymo būdai.

blogos širdies sveikatos simptomai

Širdies ir kraujagyslių ligos, įskaitant insultus, pasaulyje kasmet nusineša 17,3 mln. Manoma, kad m. Lietuvoje m.

Sveikatos testai apie ligas

Širdies ir kraujagyslių ligos tapo pagrindine mirties priežastimi tarp moterų. Priežasčių, kurios galėjo nulemti tokius pokyčius, daug, teigia medikai. Tai ir gyvenimo pokyčiai: rūkymas, alkoholio, narkotikų ar kitų kenksmingų medžiagų vartojimas, psichosocialinis stresas, kontraceptikai.

Lietuvoje širdies nepakankamumas diagnozuotas daugiau kaip 80 tūkstančių gyventojų, bet manoma, kad juo serga daugiau žmonių.

Didelės įtakos turi netinkama mityba. Šiandienos pasaulyje pilna perdirbtų maisto produktų, kurie nepakankamai aprūpina organizmą maistinėmis medžiagomis.

blogos širdies sveikatos simptomai

Neigiamą įtaką sveikatai turi ir įvairių dietų laikymasis. Daugelio žmonių gyvenimas - sėslus. Menkas fizinis krūvis - irgi labai svarbus rizikos veiksnys. Širdies ir kraujagyslių ligos - didelė įvairių ligų grupė. Pačios dažniausios yra išeminė koronarinė širdies liga ir cerebrovaskulinė liga.

Kai širdis pavargsta

Širdies raumens infarktas ir galvos smegenų insultas - dažniausios šių susirgimų apraiškos, pasireiškiančios ūmiai. Reguliarus mankštinimasis mažina bendrojo cholesteroliomažo tankio lipoproteinų, blogojo cholesterolio ir trigliceridų kiekį kraujyje, didina gerojo cholesterolio kiekį, mažina insulino rezistenciją, gerina gliukozės toleranciją, apsaugo nuo metabolinio sindromo, antrojo tipo cukrinio diabeto, teigiamai veikia krešėjimo sistemą. Judėjimas padeda reguliuoti arterinį kraujospūdį, treniruoja ir stiprina širdies raumenį, didina koronarinių arterijų spindį.

Fizinis aktyvumas koronarinės širdies ligos riziką sumažina tiesiogiai veikdamas širdį ir kraujagysles bei mažindamas įvairių kitų rizikos faktorių įtaką.

blogos širdies sveikatos simptomai

Kuo geresnis asmens fizinis pajėgumas, tuo lengviau širdžiai išstumti reikiamą kiekį kraujo. Reguliariai besimankštinančių žmonių pulso dažnis retesnis, fizinio krūvio metu jis dažnėja ne taip staiga - t.

Rotabliacija. Operacija užkalkėjusioms kraujagyslėms valyti

Baigus treniruotę visų rodiklių reikšmės greičiau sugrįžta į įprastines. Mokslininkų ištirta, kad širdies ir kraujagyslių ligų riziką didina antsvorisnutukimas, piktnaudžiavimas riebiu ir saldžiu maistu, alkoholio vartojimas, rūkymas, sėslus gyvenimo būdas.

Žmonėms, kurių cholesterolio fizinė hipertenzija didelis, didesnė ir širdies ligų rizika.

Ligos straipsniai

Produktų, kuriuose gausu sočiųjų riebalų arba cholesterolio, dažnas vartojimas didina mažo tankio lipoproteinų cholesterolio kiekį bei skatina aterosklerozinių plokštelių susidarymą arterijose, o tai gali sukelti širdies ligas. Sveikos mitybos rekomendacijose nurodoma, kad riebalai turi sudaryti ne daugiau kaip 35 proc.

blogos širdies sveikatos simptomai

Produktai, kuriuose gausu cholesterolio - pienas, kiaušiniai, sūris ir mėsa blogos širdies sveikatos simptomai neturėtų būti išbraukti iš vartotinų produktų sąrašo, bet jų turi būti vartojama saikingai. Tyrimais įrodyta, kad produktai, kuriuose gausu skaidulinių medžiagų, padeda mažinti cholesterolio kiekį kraujyje.

Skaidulinių medžiagų daug nesmulkintuose javuose, avižose, sėlenose, miežiuose, pupose ir daugelyje vaisių bei daržovių.

blogos širdies sveikatos simptomai

Vaisiuose ir daržovėse taip pat gausu antioksidantų, kurie gali sumažinti širdies ligų riziką. Omega-3 riebalų rūgštys taip pat gali padėti sumažinti cholesterolio lygį ir širdies ligų riziką. Jų turi riebiosios žuvys silkė, skumbrė, lašiša, sardinė ir upėtakisdaiginti kviečiai, rapsų ir sėmenų aliejus. Tuo tarpu mononesotieji riebalai mažina mažo tankio lipoproteinų cholesterolio kiekį nemažindami didelio tankio lipoproteinų kiekio.

Puikus mononesočiųjų riebalų šaltinis yra riešutai, alyvuogių aliejus, alyvuogės, moliūgų sėklos ir avokadai.

širdies ligos

Klausk psichoterapeuto Į klausimus atsakys psichoterapeutė Aistė Jasaitytė - Čeburiak. Atsakymų ieškokite Delfi Plius. Nuorodos kopijavimas Minint Pasaulinę širdies dieną specialistai pataria, kaip apsaugoti savo širdį Nuoroda nukopijuota Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.