Nuorodos kopijavimas

Greita širdies sveikatos vakarienė

Anot mokslų daktarės, kardiologės Ados Azarevičienėsvisas gyvenimo negeroves kaupiame širdyje.

greita širdies sveikatos vakarienė lorista n su hipertenzija

Nuo begalinių rūpesčių, vis pasikartojančios įtampos širdis, dirbanti dieną ir naktį, pavargsta. Neigiamą įtaką daro ir normalų širdies darbą apsunkina, sutrikdo padidėjęs fizinis krūvis, o kartais — ir gyvenimo tempas.

Šiomis ligomis suserga vis jaunesni žmonės. Ir išbandyti savo širdies sveikatą bebūtų ligos priežastys, specialistai vienbalsiai sutaria — visuomenė skiria per mažai dėmesio savo sveikatai.

greita širdies sveikatos vakarienė hipertenzijos gydymas mėlynuoju moliu

Cholesterolis ©  Shutterstock Lietuvos širdies asociacija ragina kiekvieną atsakingai pradėti rūpintis savo bei artimųjų širdies ir kraujagyslių būkle. Ir neatidėlioti greita širdies sveikatos vakarienė vėlesniam laikui, o nuo šiandien pradėti valgyti sveikiau, būti aktyvesniems fiziškai, nerūkyti, mažinti padidėjusį kraujospūdį ir t.

greita širdies sveikatos vakarienė hipertenzijos ir cukrinio diabeto gydymas liaudies gynimo priemonėmis

Yra daug galimybių atitolinti nebyliąsias mirtinas ligas ir išgelbėti gyvybę. Šias ligas dažniausiai atsinešame dar iš jaunystės, jeigu turėjome žalingų įpročių, maitinomės nesveikai, vengėme aktyvios fizinės veiklos.

greita širdies sveikatos vakarienė malšinantis spaudimą esant hipertenzijai

Laiko neatsuksime atgal, tačiau pradėti rūpintis savo sveikata, o ypač širdimi, reikia tuojau pat. Ir pradėti galima nuo mažų dalykų, nors ir tiems mažiems kartais reikia sutelkti visas savo valios pastangas.

Viduržemio jūros dieta

Pirmiausia — mityba. Antsvoris sudaro palankias sąlygas daugeliui ligų, todėl stenkimės išlaikyti normalų kūno svorį, — ragina gydytoja A. Užteršta kraujotakos sistema lemia susilpnėjusias svarbiausių organų funkcijas, neigiamai veikia ne tik fizinę, bet ir emocinę sveikatą.

Spausdinti Asociatyvi nuotr. Nuo ųjų kasmet rugsėjo ąją Pasaulinės širdies federacijos sprendimu minima Pasaulinė širdies diena. Tądien daugelio šalių gyventojai kviečiami labiau rūpintis savo sveikata, primenant, kad mirštamumo statistikoje širdies ir kraujagyslių ligos nulemia daugiau nei pusę visų mirčių. Pernai, Higienos instituto duomenimis, mūsų šalyje dėl kraujotakos sistemos ligų mirė 54,6 proc.

Klaidinga manyti, kad senstant organizmas nori nenori pradeda kaupti riebalų atsargas — tai tik tinginių pasiteisinimai. Kasdien būtina bent vieną ar dvi valandas greita širdies sveikatos vakarienė aktyviai veiklai. Pati paprasčiausia ir didelių pastangų nereikalaujanti fizinė veikla yra greitas ėjimas.

Vis dėlto, mokslininkai nuolat ieško papildomų būdų, kaip galima būtų sumažinti rizikos veiksnius ir išsaugoti sveiką širdį.

Patartina kasdien nueiti bent keletą kilometrų. Buvimas lauke bet kokiu metų laiku stiprina ir dvasinę, ir fizinę būsenas, padeda atsikratyti susikaupusių neigiamų minčių.

greita širdies sveikatos vakarienė 1 laipsnio hipertenzija 1 laipsnio rizika

Kiti pratimai, itin tinkantys širdies veiklai stiprinti, kuriuos siūlo ir sveiko gyvenimo būdo propaguotojas Polis Bregas — tai kopimas į kalnus, bėgimas, važiavimas dviračiu, plaukiojimas, įvairūs žaidimai. Svarbiausias žmogaus raumuo — širdis. Nuo jo priklauso ir kitų raumenų darbas.

Pasaulinę širdies dieną – svarbus priminimas labiau rūpintis sveikata

Vaikščiojimas, kiti fiziniai pratimai gerina kraujo apykaitą, saugo nuo kraujagyslių kalkėjimo. Širdis — tai pagrindinis kraujotakos sistemos organas, ląsteles aprūpinantis energija ir padedantis pašalinti visas nereikalingas atliekas. Sveika mityba ©  Shutterstock Dar keletas P. Brego patarimų, kuriuos verta taikyti savo gyvenime: - Griežtas NE — tabakui, alkoholiuikavai, druskai ir riebalams. Jie stimuliuoja širdies veiklą, jai tenka pernelyg didelis krūvis, galintis greitai nualinti visą kraujotakos sistemą; - Vakare derėtų vengti sunkaus maisto.

Laikas jam — dienos vidurys, o vakarienę geriau rinktis vegetarišką; - Jei norite turėti sveiką širdį, racione vengtini tokie produktai: nešviežias, pašildytas maistas; sriubos iš pakelių; gaminiai iš baltų miltų; rūkyta žuvis ir mėsa; margarinas; kava; alkoholiniai gėrimai; sūdyti produktai bulvių traškučiai ir pan.

9 būdai pasirūpinti širdies sveikata

Norėdami palengvinti gyvenimą savo širdžiai, stenkimės: - cukrų keisti medumi; - jei tik įmanoma, kiekvieną savaitę parą papasninkauti žodis badauti čia netiktųišvalyti organizmą; - stengtis, kad vaisiai ir daržovės sudarytų 50 proc. Priminkime tą nuolat ir savo jaunimui.

Jamesas O'Brienas paminėjo Viduržemio jūros dieta. Jis sakė, kad tai buvo dieta, kad jis primygtinai rekomenduojame pacientams, sergantiems širdies ligomis. Viduržemio jūros dieta valgyti šviežias dr. O'Brien paskelbė, kad Viduržemio jūros dieta, kaip stumti nauda toli nuo gyvūnų naudojimo kaip baltymų šaltinis, įvedant daugiau vaisių ir daržovių patiekalų, o taip pat iškirpimo sviestą naudai naudojant aliejų maisto ruošimui. Atrodė paprasta, kuri privertė mane skeptiškai.

Laikantis greita širdies sveikatos vakarienė dviejų principų, įmanoma gyventi visavertį gyvenimą tiek žmogui, gimusiam su nesveika širdimi, tiek tam, kuris pats ydinga gyvensena susigadino savo brangiausią turtą — sveikatą.

Savaime suprantama, medi­kai taip pat visuomet pasirengę ateiti mums į pagalbą.

Raktas į sveiką širdį

Nelaukime ilgai, laiku kreipkimės į juos, padėkime savo širdžiai ir ji, atsidėkodama mums, tarnaus ilgai ir ištikimai.

Klausk psichoterapeuto Į klausimus atsakys psichoterapeutė Aistė Jasaitytė - Čeburiak. Atsakymų ieškokite Delfi Plius.